صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان! تظاهرات هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی ۱۶ شهید و ۷۵ زخمی در جنایت جدید صهیونیست‌ها در «النصیرات»+ فیلم هاآرتص: تل‌آویو مشروعیت بین المللی خود را از دست داده است مذاکرات یمنی‌ها با وجود کارشکنی‌های آمریکا ادامه دارد تیراندازی در کنتاکی آمریکا | ۸ نفر کشته و زخمی شدند (۱۶ تیر ۱۴۰۳) پیام تبریک نصرالله به پزشکیان: حزب‌الله و مقاومت ایران را پشتیبان قوی، ثابت وهمیشگی خود می‌دانند رسانه‌های عبری: فردا اعتراضات علیه نتانیاهو به اوج می‌رسد اذعان روزنامه صهیونیستی معاریو به کنترل حماس بر غزه ناوشکن انگلیسی از دریای سرخ می‌رود واکنش مغرضانه آمریکا به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۶ تیر ۱۴۰۳) سعید جلیلی عصر امروز با رهبر انقلاب دیدار کرد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دیدار رئیس‌جمهور منتخب با رهبر معظم انقلاب نشست مردمی مسعود پزشکیان در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد + فیلم (۱۶ تیر ۱۴۰۳) حمله جنگنده‌های آمریکایی- انگلیسی به خاک یمن (۱۶ تیر ۱۴۰۳) رئیس جمهور منتخب با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کرد + فیلم علی اکبر ولایتی انتخاب پزشکیان به ریاست جمهوری را تبریک گفت + متن پیام
سرخط خبرها

انفجار در امارات هم‌زمان با ورود هیئت تجاری آمریکایی‌صهیونیستی

  • کد خبر: ۴۱۰۸۶
  • ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
انفجار در امارات هم‌زمان با ورود هیئت تجاری آمریکایی‌صهیونیستی
هم‌زمان با ورود نخستین پرواز تجاری مستقیم میان امارات و رژیم صهیونیستی یک انفجار در یکی از رستوران‌هایی که در مسیر هيئت تجاری بود اتفاق افتاد.

به گزارش شهرآرانیوز، دو انفجار جداگانه در ابوظبی و دوبی هم‌زمان با ورود هیات آمریکایی و اسرائیلی به امارات متحده عربی اتفاق افتاد.

خبرگزاری رویترز به نقل از دفتر رسانه‌ای دولت ابوظبی اطلاع داد که دو نفر در انفجار در رستوران «کی‌اف‌سی» (kfc) در خیابان راشد بن سعید جانشان را از دست دادند.

این خیابان در مسیر فرودگاه بین‌المللی ابوظبی که میزبان اولین هواپیمای اسرائیل حامل هیئتی از مقامات بلند‌پایه آمریکایی و اسرائیلی بود، قرار دارد.

خبرگزاری رویترز همچنین به نقل از منابع محلی خبر داد که در دوبی یک نفر در ساعات اولیه روز دوشنبه بر اثر انفجار سیلندر گاز در یک رستوران کشته شده است.

روزنامه نشنال امارات اطلاع داد که انفجار در این شهر منجر به آسیب به طبقه همکف ساختمان محل حادثه شده است.

هیئت آمریکایی‌اسرائیلی روز دوشنبه ۳۱ اوت با پروازی که «اولین پرواز تجاری مستقیم» بین اسرائیل و امارات نامیده می‌شود، وارد فرودگاه بین‌المللی ابوظبی شدند.

بنابر اعلام وزارت خارجه امارات در این پرواز جرد کوشنر داماد و مشاور رئیس‌جمهور ایالات متحده، رابرت اوبرایان مشاور امنیت ملی آمریکا و مئیر بن شابات مشاور امنیت ملی اسرائیل حضور داشتند.

منبع: اسپوتنیک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->